Banyak Hotel Surround Don Muang Airport Bangkok - Thailand News And Articles

Tuesday 23 February 2016

Banyak Hotel Surround Don Muang Airport Bangkok

Banyak Hotel Surround Don Muang Airport Bangkok

Lapangan terbang ini terletak di kawasan pusat bandar. Ia meliputi banyak berbeza syarikat penerbangan bajet rendah di Asia termasuk AirAsia.

Terdapat banyak hotel yang terletak agak berhampiran dengan lapangan terbang tetapi rangkaian pengangkutan yang tidak begitu besar.


Thanapa Mansion Dong Muang Airport


Alamat: 222 ถนน วิภาวดีรังสิต Sanambin, Don Mueang, Bangkok 10210, Thailand






Kali ini saya tinggal di Thanapa Mansion off Soi 48 di daerah Bang Ken.

Harga penginapan satu malam untuk dua datang kepada kira-kira $ 13 atau 470 baht thai.

Setiap bilik di Thanapa Mansion mempunyai peti sejuk, pancuran, televisyen panas dan unit A / C. Mereka mempunyai katil twin, katil double, dan juga asrama yang boleh memuatkan 4 orang.

Bilik yang bersih dan baik dan mereka kelihatan agak lama dengan reka bentuk yang berumur di sana. Dan bilik-bilik yang agak besar.

Thanapa tidak mempunyai restoran, namun terdapat banyak berdekatan. Terdapat juga tempatan 7/11 terletak 5 minit. Pada waktu pagi anda boleh membantu diri anda dengan beberapa teh dan kopi percuma.

Kakitangan di Thanapa sangat mesra, salah satu pengurus anak-anak perempuan besar pada bahasa Inggeris, jadi jika dia benar-benar tidak dapat memahami anda. Dia akan meminta anak perempuan dia datang dan menterjemahkan.

Seperti setiap lain hotel bajet rendah di Asia, terdapat banyak perkara yang perlu anda bayar, seperti percetakan atau panggilan telefon.

Malangnya mereka tidak menawarkan perkhidmatan jemput lapangan terbang perkhidmatan, tetapi mereka boleh membantu anda menempah ini teksi tanpa sebarang kos tambahan. Saya meninggalkan hotel pada pukul 3 pagi untuk mendapatkan penerbangan saya ke Bangkok dan perkhidmatan ada yang sempurna. Dengan dalam sepuluh minit check-out, terdapat teksi yang menunggu, dan saya sedang dalam perjalanan ke lapangan terbang.

Mendapatkan teksi dari Dong Muang Airport adalah agak murah, ia kos 150 baht termasuk surcaj lapangan terbang 50 baht. Pastikan anda sentiasa meminta meter.

hotel besar secara keseluruhan terletak berdekatan lapangan terbang. Sangat murah, dan kakitangan yang besar dan bersedia untuk membantu anda. Kakitangan bertugas sepanjang malam.

No comments: